Baaij Fresh
Kees en Ad Baaij bezaten een viswinkel in de Kanaalstraat in Lisse, toen de buurman, een slager, zijn winkel in de verkoop zette. Met het idee om er ooit 1 grote winkel van te kunnen maken, heeft Van Erkel Reclame & Styling geholpen bij de kleine restyling / naamsverandering, zodat de 2 winkels Baaij-Fish en Baaij-Meat op elkaar afgestemd werden als Baaij Fresh.
De droom om er 1 winkel van te maken, bracht de nodige uitdaging met zich mee, want hoe ga je dit combineren? Vlees is geen Vis! Als je beide in 1 winkel wilt verkopen, vergt dat de nodige kennis van zaken qua afzuiging, route in de winkel maar ook in de werkplaats. Met een behoorlijke verbouwing waarbij de midden muur werd weggebroken, is alles 1 geheel geworden, waarbij er veel aandacht was voor looproute.
Vanaf het begin is Van Erkel Reclame & Styling betrokken geweest en alle bouwvergaderingen aanwezig geweest om zo met alle partijen tot het beste resultaat te komen. En dat is gelukt. Een bijzonder concept waarbij de consument echt aan het winkelen is en wordt overladen met de beste kwaliteit vlees, gezonde maaltijden, de lekkerste vis, broodjes in het zelfbedieningsmeubel etc etc.
Wij mochten naast alle adviezen die we gegeven hebben de signing buiten verzorgen en binnen de sfeer- en beleving d.m.v. foto’s en sfeerbeelden. Zie de foto’s en let daarbij vooral op de grote contour gesneden vissen en kreeft, de echte blikvangers.
Een project waar we met gepaste trots op terugkijken.








