Slagerij van de Weg

Keurslagerij Van de Weg in Zwolle maakte de overstap van Meat & Meals naar KeurCulinair en wilde eveneens de vernieuwde franchisehuisstijl van de Keurslager gaan uitdragen. Zodoende deed hij een beroep op
Van Erkel Reclame & Styling voor een restyling van het interieur en exterieur. 

Zijn verzoek resulteerde in het vervangen van veel items die in een nieuw jasje werden gestoken. Boven de entree prijkt een custom-made LED-verlichte lichtbak van omgebogen dibond met uitgefreesde letters en een verlicht K-logo. Dit valt enorm op, precies zoals het hoort. Daarnaast wilde eigenaar Rik van de Weg nadrukkelijker uitdragen waar hij voor staat: kwaliteit, verantwoord vlees, verse producten en lekkere bereide maaltijden. Hiervoor heeft ons team gezorgd met diverse afbeeldingen op de grote hoekwinkel.  

Ook heeft Rik profijt van de ruimte die hij buiten de winkel heeft voor de plaatsing van twee stoepborden, die mensen nadrukkelijk verleiden om binnen te komen. Op de winkelruit bevindt zich een grote fullcolour strip van etched folie. Deze folie zorgt ervoor dat de inkijk deels weg is, maar tegelijkertijd is de folie ook lichtdoorlatend. Samen met Rik heeft ons team drie unieke borden gemaakt die de klant in de slagerij uitleg geven over het rijpingsproces van Dry-Aged vlees, een uniek  informatief concept dat bijdraagt aan de klantbeleving.

Wil je ook van onze visie, advies
en diensten gebruik maken?

Neem dan contact op reclame@vanerkel.nl

>